fredag 7 december 2012

Vinn en bok!

Tänkte jag skulle fira det faktum att antalet besök på denna blogg i skrivande stund närmar sig 3 000. Jag är medveten om att en stor del av dessa besök sker av slumpmässiga skäl och inte leder till att man får nya trogna läsare, men detta ter sig ändå som en anledning så god som någon att känna sig uppsluppen i dessa dagar när man, som smått allergisk mot konventionella högtider, inte har så mycket att fira.

Hur som helst firas denna monumentala händelse genom utlottningen av en bok, skriven av undertecknad, med titeln Politisk-filosofiska essäer (utgiven på vulkan.se 2008). Jag vet inte hur mycket av en belöning det är att få denna skrift till skänks, med tanke på att enda anledningen till att jag skrev den var att ha något vettigt att göra under en period av arbetslöshet, men några embryon till intressanta reflektioner finns det kanske i den.

Hur som helst så kan du få boken hemskickad till dig genom att skriva några rader om varför denna blogg är så himla bra och mejla till mig (adressen hittas genom att man klickar på min användarprofil). Undertecknad är enväldig domare (och är naturligtvis öppen för alla typer av mutor) när det gäller att utse den bästa motiveringen. Lycka till!

Tävlingen är nu avslutad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar